Αρχική σελίδα

Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

μόνο για σένα...



Έφτιαξα κόσμο στην παλάμη μου βαθιά

έβαλα χρώματα κι αστέρια και βουνά
και με τα κύματα ζωγράφισα νησιά
μόνο για σένα...

έτσι που σου σβησα στα χείλη τη σιωπή
τον ήλιο κρέμασα στου κόσμου το σχοινί
να ταξιδεύει μέσα στη θάλασσα η ψυχή
πάντα για σένα...




κι όπως θα στάζουν τα φεγγάρια στο νερό
θα κλέψω χρώμα και θα φτιάξω ουρανό
για να πετάξω μ` ένα χάρτινο φτερό
μαζί με σένα...

κι όπως θα λιώνει μέσα στα μάτια σου η βροχή
ουράνια τόξα θα γεννάει το φιλί
να ξημερώνει κι η ζωή μου να μπορεί 
να ζει για σένα...

έφτιαξα κόσμο στης παλάμης τις γραμμές 
όταν σαν σύννεφα θα φεύγουν οι εποχές
να θέλω αυτά που έχεις τη δύναμη να θες
να θέλω εσένα...

ξέρω καρδιά μου θα `ρθουν δύσκολοι καιροί
κι όμως η φλόγα αυτή που ανάβει στο κερί
όσο κι αν λιώνω μου μαθαίνει απ` την αρχή
να καίω για σένα...


-Μόλις τ άκουσα ήμουν τόσο σίγουρος ότι θα το λατρέψεις ,ξέρω ότι μπορεί ποια να μην μπορώ να στο αφιερώσω εσύ όμως μπορείς να το χαρίσεις οπού αγαπάς, εμένα μου αρκεί που σε θυμάμαι και στα όνειρα μου είσαι πάντα εκεί......να προσέχεις μικρή μου..
                                                                                                                     
                                                               precious dreams..


-Καλημέρα σε όλους σας...........





yg)το ΜΟΥΣΙΚΟ ΚΟΥΤΙ  του Γιάννη Κότσιρα, που μόλις κυκλοφόρησε,
και την μπαλάντα «Για σένα», σε μουσική του Γιάννη Κότσιρα και στίχους του Σταύρου 
Σταύρου.


18 σχόλια:

  1. όταν πραγματικά αγαπάς, θέλεις το αγαπημένο σου πρόσωπο να είναι ευτυχισμένο... ακόμα και μακριά σου...

    υπέροχο τραγούδι!
    καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα εχεις τοσο δικιο σ αυτο...την θελεις να γελα παντα και ας μην εισαι εσυ πια μεσα στην ζωη της, μεσα στον κοσμο της.............

      precious dreams.

      Διαγραφή
  2. Πόσο υπέροχο ποίημα...
    Τι ωραία λόγια...
    Εγώ μετά απ' αυτά θα γύρναγα πίσω...
    Καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολες φορες η επιστροφη δεν ειναι εφικτη,δεν μπορει για πολλους και διαφορους λογους να γινει,ομως για μενα βαθεια μεσα μου ειναι δικια μου ενα κομματι τις το ποιο ομορφο το ποιο γλυκο καρφωμενο μεσα μου,σαν φυλακτο το κουβαλαω μαζι μου,και που ξερεις κυκλος η ζωη....φιλια

      precious dreams....

      Διαγραφή
  3. Eτσι σε θέλω precious μου!
    Να μη το βάζεις κάτω! Να θυμάσαι ... !
    Πάντα κοντά σου θα'ναι... μην την αφήσεις να περάσει στη λήθη... θα την χάσεις για πάντα...
    Και που ξέρεις... όταν-αν καταλάβει ποτέ τι έχασε μπορεί πάλι να σε γυρέψει... (έχουν συμβεί και πιο περίεργα ;)
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λιακαδα μου τα λογια σου παντα μοναδικα.....ζω για τα περιεργα, τωρα απλα τα βλεπω στα ονειρα μου,στις σκεψεις μου εκει που κανεις δεν μπορει να μπει....τα φιλια μου.

      precious dreams

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφο!
    Αχ τι έρωτας!!!!!!
    Σου εύχομαι να πάνε όλα όπως ονειρεύεσαι.
    Φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα serenata μου....ερωτας,μεγαλη αγαπη ,μοναδικη αγαπη,αγαπη αξεπεραστη......ωα σαι καλα..

      precious dreams

      Διαγραφή
  5. Χαρά μου...δεν ξέρεις πόσο όμορφο είναι να βλέπω ξανά ότι κάπου υπάρχεις!
    Κι ότι δεν ξεχνάς! Ο άνθρωπος ..η ζωή ολόκληρη είναι και οι αναμνήσεις μας μαζί!

    Εύχομαι να κρατάς γερά!
    Τα φιλιά μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. aristea μου υπαρχω..υπαρχω αντεχω,συνεχιζω να ονειρευομαι,να ταξιδευω,σε θαλασσες και μονοπατια μαγικα,εκει που κανεις δεν μπορει ν ακουμπησει τιποτα δικο μου,και δεν ειμαι ποτε μονος σ αυτα τα ταξιδια.......φιλια πολλα

      precious dreams...

      Διαγραφή
  6. Απόλυτα όμορφο.. Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απο την Πεμπτη που το πρωτακουσα εδω ουτε που ξερω ποσες φορες τοχω βαλει κ ξαναβαλει!
    Ειναι υπεροχο....κ φερνει δακρυα στα ματια!
    "οσο κ αν λιωνω μου μαθαινει απτην αρχη να καιω για σενα..."
    Ολο μια υπεροχη ζωγραφια,ενας πινακας για την αγαπη κ μονο!
    Καλημερα,my precious!!!

    Vailie*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα vailie μου καλημερα ....οπως το λες πινακας για την αγαπη.....


      precious dreams...

      Διαγραφή
  8. Πόσο χαίρομαι που είσαι ακόμα εδώ και μπορώ να σε βρω.Υπέροχο τραγούδι!
    "...κι όπως θα στάζουν τα φεγγάρια στο νερό
    θα κλέψω χρώμα και θα φτιάξω ουρανό..."
    Σου εύχομαι σύντομα να φτιάξεις νέο ουρανό κι ας μη λησμονήσεις τον παλιό (τα ταξίδια και τα όνειρα πάντα θα συνεχίζουν και αυτά είναι καταδικά σου). Καλή Ανάσταση & που ξέρεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χριστος Ανεστη!
    Ευχομαι νασαι καλα εκει που πετας...my precious!

    Δεν βρισκω το μεηλ σου να σου στειλω :-(

    Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. There's time to speak and time to silence..
    H δικιά μου ώρα ήρθε
    Εύχομαι να είσαι καλά..
    Η ζωή είναι περίεργη, παράξενη, περίεργα παράξενη, όμορφη, no matter what..
    Kαι όλα είναι κύκλος
    Ταξίδι, εμπειρίες, δυνατά συναισθήματα, αποφάσεις,ευκαιρίες και αλλαγές,φανερές και μή..
    Την καλημέρα μου όπου κι αν βρίσκεσαι
    Σου αφήνω ένα όμορφο τραγούδι

    http://youtu.be/8EZtI_r6VqU

    ΑπάντησηΔιαγραφή