Αρχική σελίδα

Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Mη με κατακρίνεις απλά να μ ακούς.....





-Δεν τα κατάφερες τελικά , πέρασαν ώρες, περάσαν μέρες, πέρασαν μήνες, χρόνια και εσύ δεν τα κατάφερες.... τελικά αν το ψάξεις βαθιά μέσα σου εσύ απέτυχες ....και από  μικρο παιδί από τότε που θυμάσαι τον εαυτό σου φοβοσουν.... πάντα κρατούσες μέσα σου πράγματα, σκέψεις, όνειρα,δεν μίλαγες δεν τα έλεγες σε κανέναν, απλά τα είχες μέσα σου , καλά κρυμμένα , βαθιά ριζωμένα...

Αντιμετώπισες δυσκολίες,δεν ήταν όλα όσο όμορφα έδειχναν,δεν το κατάλαβες νωρίς,δεν φταίει κανείς, εσύ δεν κατάφερες τα θέλω σου να τα κανείς δικά σου,να κανείς την ζωή σου όπως θα την ήθελες, σίγουρα όχι όπως τα όνειρα σου , όμως λίγο κοντά σ αυτά.......

Περπατάς στους δρόμους βυθισμένος στης σκέψης σου, έχεις δημιουργήσει έναν τοίχο γύρω από σένα και από μια μικρή χαραμάδα παρακολουθείς τον κόσμο που προχωρά με ξέφρενους ρυθμούς....

Τελικά δεν ήταν τόσο απλή αυτή η αγάπη ....σου έβγαλε μπροστά σου όλα τα προβλήματα σου,σου έκανε καλό πολύ καλό,την έχασες δεν την ξέχασες ποτέ,και ανακάλυψες και πόσο πολύ δεν σου άρεσε όλοι σου η ζωή μέχρι τώρα....

-και τώρα τι?? τι μου λες.?? δεν υπάρχει δεν μπορώ υπάρχει δεν θέλω... εντάξει λοιπόν δεν θέλω δεν θέλω ν αλλάξω τώρα ...δεν θέλω καν να προσπαθήσω ... Θέλω να συνεχίσω να κάνω όνειρα θέλω να συνεχίσω να είμαι παιδί.... θέλω πίσω τα χρόνια που ήμουν μαζί της, θέλω πίσω,το γέλιο που βγαίνει από την ψυχή μου και φωτίζει το πρόσωπο μου.....

-Λυπάμαι................ 

-Σε παρακαλώ δεν θέλω να λυπάσαι, θέλω απλά να είσαι κοντά και να με ακούς μη με κατακρίνεις απλά να μ ακούς.....και όταν εγώ είμαι καλά όταν εγώ είμαι ευτυχισμένος θα στο πω ... θα το καταλάβεις.....

-εντάξει ψυχή μου......

-καλό βράδυ καρδιά μου......











24 σχόλια:

  1. Καλημέρα αδερφέ!
    Πολύ σπουδαίο αυτό το "Σε παρακαλώ δεν θέλω να λυπάσαι, θέλω απλά να είσαι κοντά και να με ακούς μην με κατακρίνεις απλά να μ ακούς"...

    Μακάρι να μάθουμε ν'ακούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα σεβαχ μου... έτσι όπως το λες ν ακούμε...να έχεις ένα όμορφο σαββατοκύριακο...

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα!Θα συμφωνήσω με τον Σεβάχ, πολύ σπουδαίο και σημαντικό..Μην με κατακρίνεις,απλά να με ακούς..Καλή συνέχεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κατερίνα... ευχαριστώ που πέρασες απο τα μέρη μου.... κάλω σαββατοκύριακο να έχεις....

      Διαγραφή
  3. Υπέροχο... και Πολύτιμο!

    τα χρονια σίγουρα δεν γυρίζουν πίσω
    όμως το χαμόγελο που αναβλύζει από την ψυχή
    και φωτίζει το πρόσωπό σου
    σου αξίζει
    και θα το έχεις!
    Είμαι σίγουρη πως θα το έχεις.

    Καλημέρα και φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι να σου πω flash δεν ξέρω αν μου αξίζει το σίγουρο είναι ότι μου λείπει το χαμόγελο..... καλό σαββατοκύριακο τα φιλιά μου...

      Διαγραφή
  4. Εδω κοντα σου ειμαι...στη σκια σου...
    Σε βλεπω,σε ακουω...
    Μην λυπασαι....περιμενω να πραγματοποιησεις τα ονειρα σου!
    Ανοιξε λιγο πιο πολυ την χαραμαδα...ειναι ζωογόνο το φως του ηλιου,φως μου!
    Παρε μια δυνατη αγκαλια! :-)
    Αντε κ με τρομαξες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μιλας καλε μου απο την καρδια σου μεσα...εχεις τοοοσο ομορφα πραγματα να πεις......

      Διαγραφή
    2. Από της ποιο γλυκιές παρουσίες εδώ.... ευχαριστώ που περνάς και πάντα έχεις ένα καλό λόγο και μια μεγάλη αγκαλιά....να έχεις ένα καλό σαββατοκύριακο...

      Διαγραφή
  5. Την έχασες! Δεν την ξέχασες! Το είπες τόσο όμορφα!
    Έχεις κάθε δικαίωμα να πονάς και να μην θες ακόμα να τελείωσες βίαια μέσα σου την αγάπη αυτή! Ίσως χρειάζεσαι έναν ώμο όχι να ακούς συμβουλές και "πρέπει"!
    Και εμείς εδώ σου δίνουμε τον ώμο μας precious
    .....ξέσπασε χαρά μου.....
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όπως το λες καλή μου @iris δεν θέλω ν ακούω ποια άλλες συμβουλές και αλλά πρέπει... κουράστηκα..σ ευχαριστώ για την παρουσία σου εδώ... ένα όμορφο σαββατοκύριακο εύχομαι....

      Διαγραφή
  6. Πόσο δίκιο έχεις! Για όλα αυτά που προφασιζόμαστε και ορθώνουμε εμπρός μας, στην ουσία, για τη δική μας "άωρη" ψυχή που εμποδίζει να χαρούμε τη ζωή...
    Ετοιμάζω κι εγώ ένα "παρόμοιο", γιατί εκτός από την παράλληλη ζωή όπου, όπως πολύ όμορφα παραθέτεις στο προφίλ σου ότι, ζεις μέσα απ'τα όνειρά σου, συμβαίνει να με απασχολούν τα ίδια θέματα τον ίδιο καιρό. Μου έχει ξανασυμβεί με άλλους μπλογκερ τελευταία. Βίοι του πνεύματος παράλληλοι; Ανησυχίες μιας εποχής; Μη σταματάς να γράφεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σταματήσω όταν πάψω να ταξιδεύω στα όνειρα μου...στους μαγικούς κόσμους μου.. εκεί που όλα είναι τόσο διαφορετικά..... καλό σαββατοκύριακο εύχομαι...

      Διαγραφή
  7. πρέπει να σου πω φίλε μου precious dreams ότι αγαπώ ιδιαίτερα τα αφηγήματα ή τα στοχαστικά, εξομολογητικά κείμενα σε δεύτερο πρόσωπο... είναι πιστεύω γιατί έμμεσα ή άμεσα, αναγνωρίζουμε τούτη την διάσταση που μεταξύ του 'παρατηρητή' και του 'πρωταγωνιστή' κάποιας δράσης... μα, εμείς είμαστε και τα δυο, θα πει κάποιος... όμως ο στοχαστής αποσύρεται προς στιγμήν, ανασηκώνεται για να μπορεί να δει όλη την εικόνα καθώς ομοεπίπεδος με τον... εαυτό του, πολλά δεν μπορεί να τα δει καθαρά και μονάχα ένα μικρό ποσοστό 'αναγνωρίζει'...
    και τούτη η πρόταση ξεχωρίζει και σαν σπαθιά τέμνει το χώρο και το χρόνο... θέλω να συνεχίσω να είμαι παιδί...
    νομίζω πως στην δύναμη αυτής της βούλησης θα μείνω φίλε μου και σε τούτο το πανίσχυρο 'θέλω' που δεν μπορεί να ηττηθεί ποτέ... και από κανέναν...
    να'σαι καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν είναι ποια καλό η κακό ..δεν ξέρω αν κάνω κάλω η κακό σε μένα τελικά... ξέρω μόνο πως δεν μπορώ να αλλάξω....η μέλλον δεν θέλω ν αλλάξω.... ευχαριστώ για την παρουσία σου εδώ nimerti... ένα όμορφο σαββατοκύριακο εύχομαι...

      Διαγραφή
  8. "θέλω να συνεχίσω να είμαι παιδί...θέλω πίσω, το γέλιο που βγαίνει από την ψυχή μου και φωτίζει το πρόσωπο μου..."

    Αν το "Θέλω" μας είναι πιο Ισχυρό απ' τις Χαρακιές που σμιλεύει ο χρόνος μέσα μας, τότε, μαζί με το "παιδί" θε ν' αστράψει κι ένας μικρός θεός στα μάτια μας.

    Καλό σου βράδυ precious!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα αόρατη μου... αντέχουν ακόμα τα θέλω μου αντέχουν γιατί είναι δικά μου βγαλμένα από την ψυχή μου.. από τα όνειρα μου.....
      ευχαριστώ που πέρασες καλή μου ένα όμορφο σαββατοκύριακο εύχομαι....

      Διαγραφή
  9. Είσαι αυθεντικός γι αυτό θα σε διαβάζω πάντα. Μην κωλώνεις φίλε precious. Έχεις καρδιά και γράφεις συναισθήματα που λίγοι μπορούν. Νάσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα.. είμαι αυθεντικός γιατί είμαι εδώ γιατι πίσω από την ανωνυμία μου είμαι εγώ..η ψύχη μου η καρδιά μου...τα όνειρα μου...στον πραγματικό κόσμο όμως δεν είμαι αυτός που θα θελα... δυστυχώς..
      καλή εβδομάδα καλέ μου φίλε....

      Διαγραφή
  10. Ακολούθα τις επιθυμίες σου. Αυτές ξέρουν. Μάθε να ακούς το τραγούδι και το παράπονό τους. Τα μέρη που σε πηγαίνουν πότε πότε είναι πρωτόγνωρα και αξίζει να τα επισκεφθεί κανείς...
    Οι επιθυμίες έτσι κι αλλιώς κρατούν το τιμόνι. Άλλοι το αντιλαμβάνονται κι άλλοι όχι.
    Να είσαι καλά στο ταξίδι σου!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ hana μου για την συντροφιά στα ταξίδια μου...να έχεις μια όμορφη εβδομάδα....

      Διαγραφή
  11. Κάθε δυσκολία, κάθε απογοήτευση γίνονται μικρά βήματα προς το μέλλον. Ένα μέλλον άγνωστο μεν, συναρπαστικό δε! Η καρδιά δεν κρίνει την ψυχή, ούτε το αντίστροφο... Αυτές οι δυό αλληλοσυμπληρώνονται και ωθούν το μυαλό στο να προχωρήσει. Το πότε θα γίνει αυτό, είναι εντελώς υποκειμενικό. Εύχομαι να κάνεις πάντα όνειρα και να πλησιάζεις όσο περισσότερο γίνεται στην εκπλήρωσή τους!
    Να έχεις ένα όμορφο, ήρεμο και γλυκό βράδυ precious!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα selcouth .. κάνω συνέχεια όνειρα κάνω συνέχεια σκέψεις φοβάμαι ότι κουράστηκα να προσπαθώ και απλά δέχομαι τα πάντα σαν δεδομένα και ετσι ζω... δυστυχώς..
      μια όμορφη εβδομάδα να έχεις ....

      Διαγραφή
  12. αγαπω...ολα κρυβονται μεσα τους...
    επιτελους καταφερα και επεστρεψα δεν σε αφησα ποτε μονο σου στο τραπεζακι μας μονο που δεν εβρισκα τον τροπο να φανερωθω :)
    χαιρομαι που σε ξανα βρισκω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή